2015年8月4日星期二

為了身體好努力做運動

以前有去過舒X堡玩過半年時間,因為它的sell野手法太差,去親都sell人續會,明明未到期,因為舒X堡太煩,就算有6個月冇去,自此之後冇去健身中心,香港的健身中心的選擇太少,造就舒X堡呢D無良奸商遣害人間,上星期放工時候,有人在公司派宣傳單張. ,這間叫FAC博擊會 ,這間亦是康文署外判管理公司,分店冇舒記咁多,決定試玩這間健身中心,起初有担心不停sell我,我去了朗屏附近分店,地方佔地好大 ,平時好少運動,都市人只會對住手機/電腦,我又想强身健体 ,我首先玩了未接觸泰拳 ,第一次玩泰拳好好玩 ,平時少運動原因,我打完拳之後周身骨痛呀,隔了3日再去試健身器械,健身器械有教練指導客人點用健身器械,教練先了解我平時運動習慣,跟著叫我試下容易器械,我分別玩了跑步機/樓梯機等,有男女更衣室,有電子櫃可以放私人物品,博擊會冇sell我 jion plan ,我覺得試玩才決定join ,運動真的好重要呀,想身體好要多做運動,我覺得FAC可以放心試玩,有時香港的健身中心真是不太多選擇,形成冇競爭,香港人只知C記同舒記,這2間出名黑店,希望香港有Fac呢D健康健身中心出現,不要給無良店鋪佔據市場

沒有留言:

發佈留言